Na cyklotrasách se intenzivně pracuje

BIKEtrip.cz   Cyklotrasy BEZ AUT.

BIKEtrip.cz   Inspiruj se.!

Pohádkový hrad

2 v 1 jak praví reklamní slogan. S rodinnými trasami rovnou od vlaku je to těžké. Stejně tak kolem hradu Bouzov. A ještě ten hrad je na kopci. Ostatně jako všechny, výjimkou snad je jen Kost.
    Ale je tu krásně a tak pokud sem pojedete s dětmi, tak vezměte kola a my vám dáme pár typů. Když pominu kolečko po vyhlídkové asfaltce kolem kopce Bakule na němž hrad stojí, tak vám doporučím projížďku údolím pod hradem. Bezpečná cesta začíná v osadě Doly a vede kolem říčky Javoříčky (to se to rýmuje) po cyklotrase 6036 směr Javoříčko. V Javoříčku se můžete vydat na prohlídku jeskyní a památníku. Pokud chcete i na Zkamenělý zámek, tak se vraťte do Javoříčka a asi 100m za vesnicí (směrem na Bouzov) je odbočka vlevo – podle potůčku Špraněk. Po cestě se snadno dostanete až ke skále Zkamenělý zámek.
    Zpět se vracíme stejnou cestou, ale na rozcestí Nad Špraňkem odbočíme vpravo na cyklotrasu 6025, vede kousek do kopce (můžete se tu osvěžit v místním přírodním koupališti – pěkný rybník) a potom asi 200m po silnici k parkovišti u hradu. A ještě mám jeden typ. Na parkovišti u hradu, zajděte s dětmi na minikáry. Opravdový zážitek – osobně jsem třikrát skončil mimo dráhu a jednou projel takovejma těma úplně malinkejma kopřivama, takže mě ruce svěděj ještě teď když si na to vzpomenu. smile Mrkněte do Fotogalerie. podrobnosti